25 července 2014

Man of my dreams = 8.


Tady je nová kapitola, nebojte se napsat komentář... ;)

8.KAPITOLA

Nevzdám se životního snu jen proto, že se nestal skutečností – Mike McQuay


PRUE
„Ona má rande!“
Zoey na mě ukázala prstem, oči měla překvapením vytřeštěné a usmívala se na Nialla.
Ten se na první okamžik zajímal o kečup, získaný mnou a pak se na mě podíval.
Cože?“ zeptal se. „Je to tak,“ pokrčila jsem rameny. „Vlastně se to stalo díky tomu kečupu. Zoey mě donutila vrátit se pro něj, protože by ses pomátnul, kdybys ho neměl,“ uviděla jsem jeho zamračení. „a Jay byl ten, jako první vzal kečup. Já ho začala přemlouvat, aby mi ho nechal a on se mě zeptal.“
Takže za to můžu já?“ prstem na sebe ukázal s ušklíbnutím. „Jo, dík.“ Vyplázla jsem na něj jazyk. „Mimochodem, je neuvěřitelně pohledný a má nádherné oříškové oči.“

Takže Jay, říkáš.“ Vytlačil ze sebe úsměv, otočil se a začal uklízet velký nákup.

Zoey pokrčila rameny a zmizela v chodbě.
„Děje se něco? Jako by to bylo špatné, že mě pozval...“ přiblížila jsem se k Niallovi, nepříjemně mu nakukovala za zády a šťouchla do něj. „To si nemyslím,“ zavrtěl hlavou, schoval kečup a otočil se. „Jen si říkám, jestli to není brzo, když ses ještě nedostala z té věci s Harrym.“
„Víš, co mi řekla Zoey? Zapomeň na chlapa chlapem,“ oponovala jsem. „To říkala?“ Podivil se.
A myslím, že má pravdu. Brala jsem ty sny vážně a teď toho lituji. Jen mi to ublížilo a celkem se na to rande těším.“ Řekla jsem. „Co když ti to nepomůže?“
„Co pořád máš? Někdo tě naverboval, abys mi kazil mou radost?“ ušklíbla jsem se.
„Jenom jsem starostlivý kámoš, toť vše,“ řekl Niall. „Něco mi neříkáš, ale já to zjistím.“
„Když myslíš, Sherlocku,“ zasmál se a šťouchnul do mne. „Hele, dávej si na mě pozor, sleduju tě,“ přihmouřila jsem na něj oči a pomalu se vyplížila z kuchyně.

„Něco se mi na Niallovi nezdá,“ řekla jsem v ložnici, kde se Zoe převlékala. „Toho si nevšímej, neměl ještě svou dávku jídla,“ mávnula rukou.
„To sem šokována, ale myslím to jinak. Jako by se mu nelíbilo, že jdu na rande.“
„Co to povídáš? My dva jsme ti, co ti normální vztah přejí. Asi se ti něco zdálo,“ zasmála se a věnovala se svému odrazu v zrcadle.

NIALL
Před 30 minutami...
Takže se rozvádíš?“ zamumlal jsem. „Jo, to je ono! Jen, co to podepíšu, budu znovu volný.“ „Na to mě nepotřebuješ, přece.“ Nechápal jsem to.
„Ale potřebuji vědět pár věcí, jako je třeba její adresa, telefonní číslo. Musím se k ní dostat a promluvit si s ní. Můžu ji říct, že se budu rozvádět, ale uvěří mi? Tohle může říct každý druhý a mohou lhát, je to otřepaná fáze.“
„To máš pravdu,“ souhlasil jsem. „A ještě něco. Budeš mě informovat, kdyby se něco stalo, víš, co myslím...“ „Jako třeba nový chlap?“ ušklíbnul jsem se.
„Jo,“ vydechnul. „Jasně.“

PRUE
Po uzamknutí vchodových dveří, jsem zamířila do koupelny a napustila si horkou koupel.
Svléknula jsem se, nakapala trochu vonného oleje do koupele a ponořila se do vany, vydechla si a vnímala vůni pěny kolem mě. Zavřela jsem oči, snažila se přestat přemýšlet, vypnout a vnímala jen tichou hudbu linoucí se ze sousedního bytu.
Po několika minutách jsem nechala mou mysl plynout, skousla si ret při pocitu, že se dva silné dlaně dotýkají mých boků. Mé víčka se zatřepotala, prsty sjížděli výše, nabírali mou pokožku do rukou, laskaly obliny ňader. Vzdech mi vyklouznul z úst, padnula jsem do jeho náruče s pomyšlením, že jsem v bezpečí.
Otevřela jsem omámeně oči, cítila jeho prsty, jak kloužou po mých nahých mokrých zádech a s poznáním jsem se nadechla. Viděla jsem před sebou tmavou hlubinu moře, měsíc zářivě svítil a já si uvědomila, že jsem v jeho sevření.
„Harry,“ zašeptala jsem.
S láskyplným úsměvem se na mne podíval, prsty se dotknul mé tváře a jeho rty se přibližovali.
„Je to jen sen,“ řekla sem. „Jistě, že je. Tady jsme volní a můžeme si dělat, co chceme,“ pokrčil rameny. „Je to jiné,“ namítla jsem.
Nic nás nedělí, vždy byl každý z nás na břehu a marně jsme se k sobě mohli dostat.
Teď jsme v moři, nazí a v náruči.
Protože víme, že existujeme, že jsme si předurčeni,“ zašeptal. „Já nemůžu,“ trhaně jsem se nadechla a odtahovala se od něj.
„Ty to nechceš?“ vzhlédnul ke mě, chytil mě pevně okolo pasu a já cítila jeho tělo natisknuto na mém. „Nechceš mě?“ Najednou jsem uviděla v jeho očích bolest, když jsem ho odmítala a cítila se kvůli tomu hrozně.
Mé srdce ho chtělo, má mysl také....toužila jsem po něm. Dostal se mi pod kůži, aniž bych si to uvědomila.
„Lhal si,“ vypadlo mi z úst. Pamatovala jsem si vše.
„Všechno je jinak, přísahám. Patřím ti,“ ačkoli šeptal, slyšela jsem každé slovo, mé tělo se podvolovalo, jeho dlaně se dotýkali mých tváří a když jsem zavřela oči, políbil mne.
„Jsem jen tvůj,“ zamumlal mezi polibky, zakňourala jsem a prsty vplula do jeho vlasů. Nechala jsem mou mysl jít a vžila se do snového polibku.
Srdce mi bušilo v hrudním koši, bylo to tak intenzivní. Naše rty se vášnivě třely, cítila jsem jeho tvrdost a zatoužila poznat, jaké by to bylo, milovat se s Harrym.

Můj tep se zvyšoval, zajal mě divný pocit, že je něco špatně. Srdce mi zběsile tlouklo, v uších mi ohluchlo a mé plíce se plnily vodou...
Najednou jsem vytřeštila oči, výkřik, který jsem vydala, byl utišen, mé tělo zareagovalo a já se vyděšeně posadila. Byla jsem zpátky ve své koupelně, ve vaně plné vody, ve které jsem usnula a během spánku, zklouzla do vody a zatímco jsem snila, má otevřená ústa se plnila vodou.
Vlil se do mě adrenalin a mé srdce se po chvíli začalo o. Uvědomila jsem si svou chybu, prsty jsem shrnula mokré vlasy dozadu a stále si zvykala na vzduch, který jsem dýchala.
Ještě chvíli jsem seděla ve vaně, objímala má kolena a snažila se uklidnit.

Jedno mi bylo jasné, už nikdy nesmím usnout ve vaně plné vody nebo se utopím.

2 komentáře:

  1. :D neboj se to dát na wattpad lol
    Mmm nevím jestli ji mám přát to rande nebo ne :D Harry je prostě Harry, a jemu prostě nejde odolat :D
    Zavolá Niall Harrymu, že má rande? :D Mmm. Doufám, že jo! Chci vědět, jak zareaguje..
    "Naše rty se vášnivě třely, cítila jsem jeho tvrdost a zatoužila poznat, jaké by to bylo, milovat se s Harrym." -> Milovat se s Harrym je totálně úžasné. To jsem slyšela :D A taky jsem slyšela, že je to BŮH SEXU :D

    Těším se na pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda... paniii... vzdycky to prectu jednim dechem a pak nevim, co mam ma to rict :-D
    Z Nialla je dvoji agent :-D jsem taky zvedava zda to Haroldovi vyslepici s tim randem :-D
    A chtela bych mit tedy taky takovehle zive sny, ne teda s Haroldem, ale bylo by to urcite zajimavy :-D kazdopadne... na tu vanu bacha! Jsem urcite zvedava na dalsi dil!!!

    OdpovědětVymazat