06 července 2014

Wewe stále píše #14

Celkem jsem zvědavá jestli zde někdo někdy zajde, jen tak, jestli je zde něco nového...:D
Co vám mám povídat, jsem v tomto hrozná....pamatuji dobu, kdy sem si říkala, že si neumím představit, že bych na blog nepřidala ani článek...a teď? Není to pro mě důležité.
Ano, slibovala jsem, že budu znovu psát a tak..., ale řeknu Vám, že přitom všem...jako je škola(dokončení zkoušek), praxe (celý červen) a k tomu brigáda, ze které může být i práce, takže bych se tomu měla fakt věnovat :D ...sem na psaní moc nemyslela, nebyl čas a ani hlavně nápady. Ty nápady...byli chvíle ,kdy sem si říkala, že bych něco napsala, četla si něco ze tvých tvoreb, ale sakra...nějak to nejde.
Neznamená to, že končím se psaním, což tak vypadá, ale já to miluji a určitě SNAD! bude další pokračování ffek. Jen vám to neslibuji :D

No, teď poslední týden sem byla v Praze, 30.6 sem byla v TipSport aréně na koncertu 30 Seconds to Mars!
Myslím, že to bude naše tradice s Lucy...každý rok na koncert, minule to byl Bruno Mars(nezapomenutelný zážitek) a teď jsme viděli Boha Jareda Leta....on tak vážně vypadá :D
Bylo to skvělé, ohromně sem si to užila (ne to stání několik hodin :D )ale vyplatilo se to, viděli jsme na Jareda skvěle, on byl BOŽÍ, mluvil skvěle sprostě(což miluji! :D ), byl zábavný a musel být potěšen, celá aréna byla plná a fascinovalo mě, jak všichni zpívali...já taky, co sem si pamatovala :D Atmosféra byla báječná, bavilo mě, když Jared pořád křičel JUMP, JUMP...a u našich míst fakt nebylo jak skákat :D a byl přátelský, bavil se s fanoušky, naslouchal. Předtím jsem si říkala, jaké to bude, protože Bruna přebít jen tak nejde, byl prostě famózní! Ale bála jsem se zbytečně, moc se mi to líbilo, ale nemůžu říct, že lepší než Bruno....Bruno Mars je prostě klasa :D

Ještě chci přidat fotky Charlieho, och ten chlap je tak krásný, že z něj zase nemůžu....natočil reklamu na parfém Calvina Kleina, je tam OPRAVDU SEXY a já sem hotová :D
A pak juknu na nový díl Perception, no a právě teď mě otravuje Christian Grey - trhlý, chlupatý králík.

I hope we see youu soon... <3

Žádné komentáře:

Okomentovat