03 srpna 2014

Man of my dreams = 9.

Jen pro informaci, dnes jsem napsala 10. kapitolu..., takže jestli budou komenty..., můžu přidat další, a to nekecám ;) (Jen Vás motivuji k psaní komentářů :D )

9.KAPITOLA


Vešel do bytu, potichu zavřel a vkročil do obýváku, jestli se mu tak dalo říkat. Bylo tu jen pár židlí, na které mohl položit své vybavení a posadit se.
Vytáhnul z batohu svůj fotoaparát, nastavil ho na stojan a natočil tak, aby zapadl mezi žaluzie okna. Přitáhnul si židli a posadil se.
Se spokojeným úsměvem se zadíval do hledáčku a uviděl ji. Zkousnul si ret, zatímco jeho prst tiskl spoušť a on získával její fotografie.
Je tak hloupá, pomyslel si. Bydlela ve vyšším patře, přesto si myslela, že by ji někdo nemohl zahlédnout, když se prochází ve spodním prádle po bytě. Nemohl se dočkat, až se ji dotkne, až bude jeho.
Dech se mu zatajil, když její prsty mířili k rozepínání podprsenky a on uviděl její kůži. Olíznul si rty a začal fotit. Dneska má opravdu štěstí.

NIALL
„Co se děje?“
„Chtěl si, ať ti zavolám, když se dozvím něco nového, že?“
Ještě jsem si jednou rukou zapínal bundu, když jsem odcházel z domu. Nakecal jsem Zoey, že je mi těžko z večeře a půjdu se projít. Potřeboval jsem vypadnout, abych mohl zavolat Harrymu a informovat ho.
Pravdou je, že nikdy nemám dost,(ani co se týče jídla) a když jsem uviděl nedaleko bistro, musel jsem tam zamířit.
Jasně, povídej,“ pobídnul mě kámoš. „Zítra má rande,“ řekl jsem. „Cože? Kdy to stihla? Ta holka je magnet na chlapy!“ „Potkala ho v obchodě, nějaký Jay...“ „Parchant Jay,“ zabručel Harry. „Žárlíš,“ zasmál jsem se.
„Proč jde na rande?“ zamumlal Harry ublíženě. „Myslí si, že když se zaměstná jiným chlapem, zapomene na tebe. K tomu ji to poradila Zoey, což se mi nelíbí.“
„Chtěl bych s ní mluvit. Myslíš, že by mě vyrazila, kdybych se objevil u jejích dveří?“ zeptal se.
„Nemám tušení, kámo. Myslím, že se na to rande těší a věř, že jsem ji to chtěl vymluvit.“
Takže zítra večer, říkáš?“ „Jo, večer. Proč?“ „V kolik asi?“
„Co plánuješ?“ podezřele se vyptával, to není dobré.
„Chci si s ní promluvit, nic víc,“ zabručel. „Chceš ji zabránit jít na rande?“
To jsem neřekl, tak v kolik, Nialle?“ „Myslíš, že ti to věřím? V osm a nepokaž to!“
Budu mu muset věřit, že to nepokazí. Vstoupil jsem do bistra a uviděl sérii koláčů za skleněným pultem. „Musím jít, mám tu nějakou práci,“ ukončil jsem hovor a usmál se na jeden z koláčů.

PRUE
„Okey, vlasy mám,“ pověděla jsem, vypnula žehličku na vlasy a pročísla si rovné vlasy. „Výborně,“ zahučela Zoey, měla jsem ji na telefonu. Trvala na tom, že když nebude u mě, pomáhat mi s přípravou na rande, budeme aspoň na telefonu.
Té holce nesmí ujít nic.
Zkontroluj si make-up,“ poručila, přikývla jsem hlavou, zadívala se do zrcadla a upravila pár šmouch. „Opraveno.“
„Teď šaty,“ pobídla mě. „Ano, má paní,“ ušklíbla jsem se, vzala mobil a žehličku na vlasy do rukou a stěhovala se do vedlejší místnosti.
Schovala jsem žehličku a vytáhla šaty z ochrané fólie. „Jsou fakt krásné, díky za půjčení,“ usmála jsem se na tmavě fialové šaty na ramínka.
„Nemáš zač, co bych pro tebe neudělala,“ uslyšela jsem její smích. „Co se tam řehtáš?“ zeptala sem se a mezitím se svlékla. „Niall říká, že ti mám zavěsit a jít s ním do sprchy,“ vysvětlila. Usmála jsem se „Tak na co čekáš?“ „Já říkám to samé,“ uslyším Horana křičet.
Zasměji se, natáhnu se pro šaty a pomalu si je obléknu. „Teď lituji, že tu nejseš, potřebuji zapnout šaty,“ zamumlala jsem, prsty jsem nedošáhla na část zad.
Klidně přijedu...“ „To byl vtip,“ řekla jsem.
Najednou jsem uslyšela zvonek. Podívala sem se na hodiny a zjistila, že mám ještě dobrých 15 minut. S mobilem jsem spěchala ke dveřím. „Neříkej, že za těmi dveřmi stojíš ty...“ uchechtla jsem se do telefonu. „Co?“
Jakmile jsem otevřela dveře, úsměv na rtech mi zamrznul. „Jak si to myslela, Prue?“ Zoeyn dotaz zůstal v pozadí, nehnutě jsem hleděla před sebe.
„Sakra,“ zamumlala jsem.
Před mými dveřmi stál Harry Styles. „Co se děje?“ „Musím jít,“ vypnula jsem hovor, dříve než bych očekávala.
„Ahoj Prue,“ promluvil. „Čau,“ ještě šokována z toho, že se objevil před mým prahem, sem si chytila šaty, aby mi nespadly.
Nechápala jsem to. Měl na sobě šedý svetr, černé džíny a vypadal skvěle. Prsty si nervózně projel vlasy a zadíval se na mě. „Proč si přišel?“ zeptala jsem se.
„Musíme si promluvit, musím ti toho tolik říct, musíš to slyšet,“ vychrlil na mě.
„Teď nemůžu,“ zavrtěla jsem hlavou. „Někam se chystáš?“ ušklíbnul se.
„Vlastně ano, mám rande,“ pokrčila jsem rameny.
Srdce mi tlouklo jako zběsilé, nemohla jsem uvěřit, že se objevil právě teď. Každou chvíli se může Jay objevit a když tady budu s Harrym, začátek našeho rande bude hrůza.
„To ses rychle pohnula dál,“ poznamenal jízlivě. „To si děláš srandu, ne?“ zamračila jsem se, chytila jsem ho za ruku a vtáhla dovnitř. Zavřela jsem dveře a prstem dloubla do jeho hrudi.
„Chceš mi něco vyčítat, pane Ženatý? Není to fér, jasný? Chci normální vztah, toť vše.“
„Budu se rozvádět, Prue!“ Oplatil mi zpět můj výkřik. „Co?“
„Řekl bych ti to hned v mé šatně, ale Zoe tě odtáhla pryč. Ano, jsem ženatý, ale s ženou se rozvádíme. Teď už bych to nenazval láskou, to co mezi námi je.“
To nic nemění,“ zavrtěla jsem hlavou. „Cože?“ „To mi nemůžeš udělat! Dnes mám rande, jsem oblečena, připravena...nemůžeš mi říct, že jsem brečela jen tak, že nakonec nás nic nedělí. Že to vše byla jen chyba, pouhé nedorozumění.“ „Je to tak.“
Cítila jsem, jak se ke mě přiblížil, jak omotal ruce kolem mého pasu a já s tím nic neudělala.

Bojovala jsem sama se sebou. Právě mi řekl, že není důvod proč se nedát dohromady. Ale stále tady je Jay, který každou chvíli přijde a bude čekat, že s ním půjdu na večeři.Ruce jsem položila na Harryho hruď, podívala se do jeho očí a přemýšlela. „Budeš muset odejít,“ řekla jsem, ačkoli mě to k němu táhne a možná budu litovat, chci, aby to byl Jay, který využije svou šanci.
Cože?“ „Sem ráda, že si mi řekl pravdu. Cením si toho a bude lepší promluvit si zítra. Teď už něco mám,“ pokrčila jsem rameny, jemně se od něj odtáhla. „Ty s ním stejně půjdeš? Copak pro tebe nic neznamenám?“ „Samozřejmě, že znamenáš, ale neznamená, že si přijdeš a změníš vše kolem mě. Z toho jsem se už dostala, Harry.“
„To je tak absurdní! Dáš šanci nějakému zpropadenému Jayovi, místo mě? A co naše sny? Ten poslední, kdy jsme se milovali. Ten byl dost živý!“
Počkéj, já ti jeho jméno neřekla,“ zavrtěla jsem hlavou a oči se mi rozšířili poznáním. „Ale jo, řekla jsi, že máš rande s Jayem...“ chabě se snažil vymluvit. „Kdo ti to řekl? Jediní, kdo to věděli byl Niall a Zoey...už je mi to jasný. Niall, ten zrá...“
Moje výkřiky byli umlčeny, jakmile se na mě Harry vrhnul. Má ústa byla umlčena, jeho rty utlumily výkřik a následný sten, když mě sevřel v náruči a spojil naše rty.


1 komentář:

  1. Hahaaaaa, hodne super diiiil. Moc se mi libiiil! Ale ten zacatek? Takovy chlipny? Uhh :/ co to tam je za uchyla? To se mi nelibi :(
    A jinak je jasne, ze Niall nema nikdy dost, to prece vsichni vime :-D
    Ale ja vedela, ze se Hazza ukaze a bude ji to chtit prekazit :-D .... ja se tesim na dalsi diiiil a moooc, jak to mezi nimi bude pokracovat... jsi super mamiiii :))))

    OdpovědětVymazat