10 srpna 2014

SEXY and HOT #14 > my little Grey

Říkala jsem si, že udělám Greyovi radost a pustím ho...to znamená, kde jsem já, tam je můj králík..., protože Christián je takový. Drží se mě, chodí za mnou, otravuje mě...neustále je mi v patách. Chová se jako pes, rád mě kouše do nohou, takže mu říkám, ať se nechová jako upír :D ale vážně, po určité chvíli Vás to štve, rozčiluje, když mi furt chodí po nohou a setřást ho je těžké :D
A tak si sedím v křesle u PC a sedla jsem si fajně, že sem si dala nohy na stůl a chudák Grey dělal vše, aby se k mým nohám dostal...nedostal, proto to občas vzdal, ležel blízko mne nebo panáčkoval a já si ho nafotila.
Opravdu, vypadá jako model, je tak hezký! :D Vypadá jako anděl, neviňátko..., ale opak je pravdou :D
Ale my ho doma stejně milujeme..., co nám zbývá <3







Žádné komentáře:

Okomentovat