20 října 2014

Last letter for you (by Wewe)

Jednodílovka, první věc, co jsem napsala po několika měsícííchhh...a poslouchám tenhle song ->>> a ten mě na tohle navedl. Můžete znát z TVD... :)


Last letter for you



Nikdy jsem si nemyslela, že odejdeš...., ale stalo se.
Vždycky jsi byl tak silný, tak pozitivní, vždy jsi věděl, co udělat, aby se vše špatné obrátilo v dobré. Díky tobě jsem věřila na zázraky.
Jak mám bez tebe žít?

Když mi to řekli, nevěřila jsem tomu. Myslela jsem, že si ze mě dělají srandu, že mě zkouší..., smála jsem se tomu a když se nikdo nezačal smát, ztichla jsem, ale stále jsem čekala, kdy řeknou „Apríl“ nebo „Vtip“. Nestalo se tak.
Pamatuji, jak jsem stála ve sprše, nastavila jsem teplému proudy vody tvář. Měla jsem zavřené oči, slzy se spojily s vodou a já tiše vzlykala. Mé vlasy po chvili byli mokré, proud vody stékal po mých ramenou, cítila jsem tu vodu všude. Netuším, jak dlouho jsem tam stála, dokud jsem se neposadila a dlaněmi objala kolena a hlavu položila na ruce.
Bylo to jako věčnost. Přála jsem si, abych se vzbudila a zjistila, že to byla jen hnusná noční můra. Nebyla.
Takže, jak to mám udělat, drahý?
Odešel si a mě tady zanechal. Jak to mám přežít? Jak mám žít dále?
Vždyť víš, jak moc tě miluji, víš to, protože jsem ti to říkala každý den a ty ses usmál a řekls „Já tebe taky.“ Chtěla jsem, aby naše štěstí trvalo věčně.
Měl si tady být ještě hodně dlouho, měli jsme spolu založit rodinu, měli jsme sledovat růst naše děti, učit je, vychovávat je. Měli jsme být na ně pyšní, až vystudují, budou mít vlastní rodinu. Měl si u toho být, víš to?
Já vím, že to víš...a vím, že si to nemohl změnit. A vím, jak si trpěl a já stále věřila na zázraky, že se uzdravíš.
Že se ke mě vrátíš, že přijdeš každý večer, lehneš si ke mě do postele, zatímco budu spát a přitiskneš se ke mě. Obejmeš mě, mě to vzbudí a ty mě políbíš, zašeptáš „Spi sladce, už jsem u tebe,“ a já bych usnula, protože jsi to ty koho potřebuji, abych klidně spala.
A i když to bolí, nepřestanu na tebe myslet, nepřestanu si představovat tvou krásnou tvář. Nedovolím, abys odešel z mých vzpomínek.
Nevím, jak to bez tebe zvládnu. Včera proběhl tvůj pohřeb, stála jsem u tvé rakve a poprosila, aby mi dali chvilku. Potřebovala jsem chvíli s tebou, prsty jsem přitiskla na tvou hruď. Prsty jsem rozprostřela a zadívala se do tvé tváře.
Byl jsi tak jiný, tak vzdáleně pryč. Stále tak krásný, smutně jsem se usmála a cítila slzu na mém líci. Palcem jsem pohladila tvé rty a poté vytáhla z kabelky obrázek.
Ten jsem ti zastrčila do kapsy obleku a ještě chvíli na tebe hleděla.
Lásko, odešel si...ale zanechal si ze sebe velkou část.
Naposledy jsem přitiskla rty na tvé. Byly tak studené. Dlaň jsem si přitiskla na bříško a zamrkala, abych odehnala slzy.
Těsně předtím, než si umřel, zjistila jsem, že jsem těhotná a než jsem ti to mohla oznámit, bylo pozdě. Nestihla jsem ti říct, že jsi ze mně udělal matku tvého dítěte.
Dal si mi dar, který je k nezaplacení a věčnou vzpomínku na tebe.

Věřím, že se na mě díváš tam ze shora a usmíváš se.

Nikdy na tebe nezapomenu...


Žádné komentáře:

Okomentovat