20 října 2014

Harry Styles #24

Teďkom jsem stáhla nový animky s Hazzouu....jeho záliba v dlouhých vlasech je stále živá, také culíky a pletené copánky..., ten kluk stále překvapuje :D :D

Hm, chodíte sem někdo někdy? Jen by mě to zajímalo :D :D
Já jsem s tím prostě jednou sekla (s blogem), bylo to zbytečný, myslím si..., ale moožná mě to bude na chvíli bavit, no... :)





Harry jako pizza...kdo by si dal? :3 
 Je tak úžasně vysmátýýý :D

 Oblíbenááá :D
 Beautiful :)


 K popukáánííí... :3 :D





 Awww, tady vypadá úžasně :3
 Anděl Harry...velmi znáámméé :3

Awww, tady se mi hrozně pááčí....soo cutee :3


A našla jsem pár animek na téme "Managment", přemýšlím, jestli to kluci fakt řekli..., ale je to funny. Já se u toho zasmáála...a věřím, že Louis by něco, co je zesměšní řekl. Měl jich plnou prdel.. :D





Tahle mě fakt pobavila :D :D

2 komentáře:

  1. Přišla jsem, viděla jsem, komentuji! :D Hazza vypadá hrozně... Ale furt je svým způsobem roztomilý... :D Všichni vypadají hrozně teď...:D Ale my jim to za ten přízvuk samozřejmě odpustíme :D

    OdpovědětVymazat
  2. no ja som sem často chodila ale nič sa nedialo tak som aj zabudla :) , teším sa, že si niečo pridala, bože s tými vlasmi vyzerá akosi staro mal by si ich skrátiť ale aj tak je zlatý

    OdpovědětVymazat