14 března 2015

Ale stejně mě miluješ, že? - 46.



Ale stejně mě miluješ, že?
46.kapitola


NIALL
Tak co jsi pro ně připravíš? Můžu ti pomoct?“ Cassie se na mě usmála.
Máš nějaký nápad, zlato?“ usmál jsem se na ni, lehnul si vedle ní do postele a prsty ji přejížděl po břiše. „Jaký kostým budou nosit? Protože mě něco ideálního napadlo,“ zazubila se, v očích ji nebezpečně zablejsklo. „Och, pověz mi to.“
Mohli by chodit v kostýmu služky,“ řekla. „Co? Myslím, že by sněsli něco ponižujícího,“ odpověděl jsem zklamaně. „Ale ty mi nerozumíš! Koukal si na první sérii American Horror Story?“
Jemně jsem přikývnul. „Tak ta služka Moira, v očích mužů vypadala mladě a nosila kostým služky, velmi cudný a když se sklonila, viděls její spodní prádlo a měla punčochy. Tohle by je zabilo, kdyby v tom museli chodit po hotelu,“ zkousla si ret a já se uchechtl.
Och, kde takové najdem?“ mrknul jsem na ni.
Ptala jsem se a pár minut odtud je butik s kostýmy na Halloween a prý tam mají přesně to, co potřebujeme.“ „Ty jsi úžasná! Jdeme, bejby!“ nadšeně jsem přikývnul a vstanul z postele.
Počkal jsem, až si Cassie vezme kabelku a vyrazili si.

Těším se na jejich obličeje, až to uvidí. To bude pro ně šok,“ uchechtl jsem se, chytil Cassie kolem pasu a políbil ji na tvář. „A cos pro ně měl tedy nachystané předtím?“ zeptala se, cítil jsem, jak mě objala kolem krku.
Vyšli jsme z hotelu a já se řídil Cassie. „No, neměl jsem to moc promyšlené, dal bych jim, co by mě napadlo. Něco holčičího, prostě, aby vypadali jako blbové,“ pokrčil jsem rameny.
Tak teď si lidi budou myslet, že jsou úchylové,“ „Ještě lepší,“ zasmál jsem se.

HARRY
Brzy tu budete pobíhat, jako největší tupci,“ škodolibě jsem se zasmál.
Liam, Zayn a Louis se netvářili nadšeně. Minuty ubíhaly rychle a oni museli jít brzo za Niallem na pokoj.
Prostě z toho vycouváme a bude..., co nám může udělat?“ zamumlal Louis. „Ví, kde má schované mrkve a mohl by se pomstít,“ Amelie se zazubila a Louis se ušklíbnul. „To neví, nikdo to neví.“
Já tu taky nechci chodit jako blbeček, protože to on z nás udělá. Budeme plnit jeho blbý přání, jen, aby se nám smál.“ „Je to génius,“ pokýval jsem hlavou, Zayn se nehezky zasmál.
Užíváš si to, co, Styles?“ podíval se na mě. „Harry si na něj nevsadil. Smiřte se s tím. Trocha ponížení vám nic neudělá, chlapci.“ Řekla Amelie. „Och, jasně. Promluvila slečna Dokonalá. Ty tu nebudeš skákat, jak on píská,“ Liam se kouknul naštvaně na Am.
Takže mu řeknete, že ne. A on se naštve. Pohádáte se, skupina se rozpadne? Kvůli hovadině? Možná se to nestane, ale já jen tak tipuji,“ reagovala Am a zadívala se na kluky.
Měla je na háku.
Miluju tě, kotě,“ řekl jsem s úsměvem. Pokrčila rameny a usmála se na mě.

Víte, co jsem slyšel nového?“ ozval se Louis. „Prej je v hotelu Evan Peters. Řekla mi to jedna fanynka, dva důvody proč si zaplatit pokoj,“ mrknul na Am.
Co? Fakt? Kde je teď? Na jak dlouho?“ vychrlila Amelie, překvapeně mi padla čelist. Vypadala dychtivě.
Aby ti tam nevlétla moucha,“ šťouchnul do mě Liam s úsměvem.
Co se děje?“ zeptal jsem se své přítelkyně, ignoroval Liama.
Ehmm, je jedna věc, kterou o mě nevíš.“ Zadívala se na mě. „Jsem velká fanynka Evana Peterse! Od té doby, co jsem zkoukla všechny série American Horror Story, protože blázen do Tatea, Kita, Kylea a Jimmyho,“ povzdychnula si, rukou si podložila bradu a zakoukala někam do prostoru.
Koho?“ zamumlal jsem a podíval se na kluky. Louis se zasmál. „To je on, Evan, ale v každé sérii je někdo jiný. Měl by ses kouknout, třeba si ho taky oblíbíš,“ a dodal mrknutím na mě. „To určitě,“ ušklíbnul jsem se.
A viděls ho?“ Am se probudila z tranzu a zakoukala se na Louise. Ten zavrtěl hlavou „Ale můžeme se jít po něm podívat,“ řekl nadšeně. Viděl jsem, jak na to reagovala a zasmála se. „Já to zvládnu, zavolám si posily a ty máš směnu u Nialla.
Počkéj, počkéj...“ strhnul jsem Amelii na můj klín, nečekaně vyjekla a objala mě kolem krku, aby si udržela balanc. „Ale stejně mě miluješ, že?“ zeptal jsem se.
Potřeboval jsem ujištění, že toto je jen pobláznění.
Ehm...“ vypadlo z ní a dívala se kolem sebe.
Am!“ zabručel jsem. Zkousla si ret a prsty pohladila mou tvář.
Políbila mě a usmála se. „Jistě, že tě miluji,“ přikývla. „Ale musím Evana najít! Víte, že se zasnouben s Emmou Roberts?! Nechápu, co na ni vidí! Kostra s trochou kůže,“ vyhrknula rozrušeně a vstanula.
S kým chceš hledat?“ zeptal se Liam. „Neboj se, Cassie bude můj partner v nesnázích. Miluje ho taky,“ zazubila se.

CASSIE
Tohle bude dokonalééé!“ zasmála jsem se, tři kostýmy služky jsem hezky položila na postel.
Už jen stačí, aby si je chlapci oblékli a můžeme si všichni užívat.
Uslyšela jsem klepání, Niall vyběhnul z koupelny a hodil mi krém do ruky.
Hmmm, těším se na masáž.
Pojďte dál, mí drazí otrokové,“ Niall se zasmál na tři neštěstí, kluci vešli dál, ruce v kapsách, zachmuření. „Tak kdo chce první vidět, co si oblečete? Bude to speciální, hoši. Chci, aby jste byli krásní, až budete plnit mé přání.
Lásko, Cassie, ukaž chlapcům jejich úbory.“
Uhnula jsem z cesty a rukou ukázala na tři černé úbory pro služky, nechyběli ani punčochy s podvazkovými pásy. (PODÍVEJ SE, JAK TO VYPADÁ: http://k15.kn3.net/2EC521DCA.jpg )
Liam, Louis a Zayn zděšeně vydechli. „Ty ses zbláznil? Budeme vypadat jako laciné děvky“ řekl jeden z nich, prsty se dotkl tkaniny. „Ale no ták, bude vám to slušet, máme vaši velikost, aby vám to sedělo. Pak se spolu můžeme i vyfotit,“ usmála jsem se. Přiznávám, užívala jsem si to.
Zasloužili si trochu potrápit, tak proč ne.
V koupelně se převlečte, ať můžeme začít, šup, šup....čeká nás masáž, moje děvečky,“ Niall zavelil, každý z nich opravdu sebral jeden úbor a odcházeli do koupelny, posledního Niall plácnul přes zadek a zasmál se.
Tohle bude ještě sranda,“ mrknul na mě a začal si rozepínat košili. „To ano, chci vidět jejich nohy v punčocháčích,“ zasmála jsem se a sedla si na postel.
A opravdu to budou mít celou dobu? Tohle dlouho nevydrží,“ řekla jsem a byla si tím jistá.
Niall pokrčil rameny. „To se uvidí, možná jim zkrátím trest za slušné chování.“


Žádné komentáře:

Okomentovat