14 března 2015

Ale stejně mě miluješ, že? - 47.

Ale stejně mě miluješ, že?

47.kapitola



AMELIA
„Chceš Cassie rušit při zesměšňování zvytku mé kapely?“ Harry se na mě zazubil, zatímco jsem vytočila telefoní číslo Cassie.
„Promiň, ale co je lepší...užívat si hambu tých kámošl nebo pronásledovat Evana Peterse?“ ušklíbla jem se, nedala jsem mu šanci odpovědět, když otvíral ústa, aby řekl něco ironickéo.
„Ano, Evan Peters je lepší volba!“ řekla jsem za něj a mobil přiložila k uchu.
„Já přece neřekl, že tě za ním pustím,“ zamumlal Harry, pobaveně jsem nadzvedla obočí a ušklíbla se. „Tak povolení, jo? To je mi novinka, ty ses mě taky neptal, jestli můžeš běhat za Kendall...,“ zmínila jsem, okamžitě mu sklaplo.
V té chvíli to Cassie zvedla.
„Chvála Bohu, myslela jsem, že už mi to nezvedneš,“ hraně jsem si povzdechla.
„Ležím polonahá na posteli, zatímco mě Liam šikovnými prstíky zpracovává,“ uslyšela jsem odpověď a zasmála se. „Masíruje mě, ty sprosťáku!“ okřikla mě, nicméně jsem slyšela smích i z její strany a Niallovo okřiknutí na jeho otroky.

„Jistě, to jsem si myslela. Věřím, že si teď Liamovi prstíky užíváš, ale možná mám pro tebe něco lepšího.“
„Povídej, hořím touhou...“
Tak poslouchej, jeden náš miláček je ubytován v tomto hotelu a já si myslím, že by bylo dobrý nápad ho najít. Jmenuje se Evan Peters...“ telefon jsem urychleně odtáhla, jelikož výkřik z úst Cassie byl ohlušující.
„Bože ženská, to je jenom chlap,“ Harry protočil očima.
Vrhla jsem na něj pohled ala to-si-fakt-neřekl a v tom popudu ho štípla do ruky. Zakňučel a ublíženě se na mě podíval.
Je v hotelu? S kým?“ zeptala se zadýchaně. „To je reakce na Liamovy pstíky nebo na Evana?“ uchechtla jsem se.
„Hej! Musíme ho najít a...“
„...zajmout, bude jenom náš,“ nechala jsem se unést představivostí, Harry na mě pochybně pokukoval.
„Takže jdeš semnou čelit dobrodružství?“
Počítej semnou, my toho latexovýho muže najdem!“
„Za jak dlouho dorazíš?“ zeptala jsem se, v telefonu sem slyšela jen pípání telefonu.
Nechápavě jsem se na Harryho podívala.
„Není tam,“ zamumlala jsem. „Možná ji to Niall zarazil,“ pokrčil rameny.
Odfrkla jsem si, „Jedině ve tvých snech,“.

„Jdeme na to?“ najednou se za mnou objevila jako duch, nevěřícně jsem vypoulila oči. „Málem mě trefil šlak,“ dlaň sem si tiskla k hrudi.
„Jsem dobrá, co?“ mrkla na mne.
„Jak si to udělala? Ani jsem si tě nevšiml,“ zeptal se Harry.
„Přinesla jsem se z místa na místo, normálka,“ mávla rukou. „To tě naučil Tate, co?“ zazubila jsem se na ni.
„Sem vina! Nemohu mu odolat,“ uculila se.

„Jdeme, Am, rychle,“ Cass mě čapla za ruku a vytáhla na nohy.
„Vážně jdeš? Necháš mě tu samotného? Co když mě unese nějaká fanynka nebo najdu alkohol?“ Harry ke mě vzhlédnul, během pár sekund chytil mé boky do rukou.
„Počkám venku,“ uslyšela jsem Cassie, jak odchází.
Pokud se zvládneš neopít a nenecháš na sebe sáhnout, večer ti vše vynahradím, jo?“ pousmála jsem se, ruce omotala okolo jeho krku a Harryho dlouze políbila. Cítila jsem, jak mě k sobě přitisknul a zamručel. „Tak jo, budu se snažit,“ našpulil důležitě rty a nakonec se usmál.

„Tak co? Utěšen?“ zasmála se Cassie, když jsem kolem ní prošla.
„Ano, jak jinak,“ usmála jsem se, zahákla se o její loket a vedla ji hotelem.
„Tak kde ho najdeme?“ zeptala se. „Hotel je velký, prostě budeme procházet patra...a třeba ho objevíme a pokud ne, zjistíme číslo jeho pokoje,“ odpověděla jsem.

S Cassie jsme chvíli procházeli chodby, až jsme zaslechly nějaké hlasy.
„Hlásím nález muže v latexu...“ zašeptala jsem, s Cassie jsme se ukryly za velkou kytku a nestydatě koukali na pár před námi.
Evan Peters rozhazoval rukama a naštvaně se projevoval na Emmu Roberts.
„Ten ji dává,“ uslyšela jsem Cassie a uchechtla se.

Ty jsi taková děvka! Nechápu, co jsem na tobě viděl a proč jsem si tě chtěl vzít...!“ rukama šmátral v kapsách, jako by něco hledal. „Ale tak to nebylo...“ snažila se velmi hubená dívka vysvětlit. „Takže si omylem jednomu z paparazzi si otevřenou pusou padla na penis?“ vykřiknul.
Mě a Cassie padla ústa níže, to potěšení, že je můžeme sledovat.
„Ty to nechápeš! Nebyl jsi tam...“ vypadala, že brečí.
„Ona má srdce?“ zamumlala jsem šokovaně. „To asi ne, ale pusu používat umí,“ odpověděla tiše Cassie.
„Vyfotil mě na jedné akci...a vypadala jsem tam tlustě! Já a tlustě! Nemohla jsem dovolit, aby to vydal! Musím si udržet pověst ...“ „vychrtlý kostry“ doplnila Cassie, já si musela zakrýt pusu, abych se naplno nerozesmála. „Tak si mu vykouřila, aby to nezveřejnil? Kde jsi dala hlavu...jo to vlastně vím,“ ironicky se Evan zasmál. „je mi z tebe špatně. Najednou mi přijde směšné, že jsem si myslel, že mě můžeš milovat,“ nedokážu popsat, jak zlomeně se na ni podíval.
„Ale Evane...“ pohybem ruky ji zastavil, nechtěl to slyšet. Konečně vytáhnul klíče z kapsy a odemknul si. „Odejdi, Emmo...je konec.“
„Jak mu to mohla udělat?“ zamumlala jsem. Sledovali jsme, jak se zavřel do pokoje a Emma s odfrknutím odešla k výtahu, po pár sekundách odjela.
„Je to falešná děvka. Já ti řeknu, co potřebuje...nás! Potřebuje utěšit a my mu to dáme dvakrát. Já chci rozhodně utěšovat,“ Cassie vyskočila ze sedu a prstem na mě ukazovala.
Rozhodně chtěla utěšovat.



Žádné komentáře:

Okomentovat